söndags middag

Hej,
Frörlåt förlåt förlåt!
Ur dålig på att uppdatera. Har bara så mycket att göra och ingen ork att ta mig fram till datorn.
Men jag ska FÖRSÖKA bättra mig, Jag vet, skriver det i varje inlägg men jag ska försöka.

Kom nyss hem från söndags middag på min favo-resturang MEZE. Ligger på Vasagatan 6. (tror jag)
Sjukt gott! Om man älskar klyft potatis så MÅSTE du testa deras, UNDERBAR!
Innan jag år där så va jag och min familj på IKEA, Kollade på säng till mig. Jag tycker att jag ska ha en ny säng nu när jag ska ha en liten bebis. ^^
Det blev 2 st 80 sängar som man liksom sätter ihop. Så att jag och min pojkvän kan få den säng som är bäst för oss. Jag ska ha en mjuk säng eftersom jag inte väger så mycket och jag HATAR hårda sängar. Och Han ska ha en fast för han gillar inte mjuka sängar :P
vi kollade också på gaderob. Det kommer ju bli lite mer kläder nu om man säger så. Så jag behöver en större gaderob.
Älskar att köpa saker ;)

Vad har ni gjort i helgen?

/F♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0