Vad ska man göra?

Ja.. Vad ska man göra?
Pojkvnänen skulle till vetrinären med den lille valpen Flax så han kunde inte komma hit.
Och jag har en känsla av att han inte vill det..

Fetisdagen idag!
Någon mer en min pappa som köpt hem semlor? ;')
Pappa älskar semlor och har inget imot att köpa semlor minst en gång i veckan..
Jag kan la säga att jag tröttnat på semla och häldre trycker i mig lite godis, svenska landt chips och någon dricka. En film också? Kanske pojkvänen kan hyra en film?..
Märks det att jag saknar honom jätte jätte mycket? Tihi.. jag vet, efter 1 år brukar vissa tröttna på varandra... Men jag tröttnar inte ^^

Har du tröttnat på din pojkvän/flickvän någon gång?

/F ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0