Ätit och gjort läxa!

Jag är väldigt stolt över mig själv nu. Jag har faktiskt gjort läxan som vi har tills imon. Jag brukar vara så fruktansvärt dålig på det anars. Men nu när det är ny termin så blir det nya tag!
Och jag måste få bra betyg så jag kan komma in på den linjen jag vill efter bebisen börjat dagis.
Jag har också ätit semla men är nu smått hungrig igen ..

Kanske tar en smörgås senare. :)
Jag har sovit en stund också men känner att ögon locken vill falla igen.
Men jag kan inte sova nu då vaknar jag antagligen mitt i natten och kan inte somna om klockan är ju typ 19.50 nu.

Vissa personer kanske tycker att det är konstigt att jag börjar blogga så tidigt i graviditeten.
Men det är mest för mig egen skull. Så att jag kan läsa det här när min bebis kommer till världen. Och minnas hur allt va då. Det är så spänande att märka hur kroppen förändras. Min mage är inte så stor men jag måste köpa nya bh-ar hade 70C i början och nu är det 75C som gäller ca 1 månad senare xD

Längtar till magen kommer så att jag kan gå runt i affärer och köpa nya kläder.
Jag kommer antagligen inte köpa mamma kläder pgv att dom jag sätt så är dom ganska fula. Och när min mage ''krymt'' tbx kanske mamma kan få tröjorna ^^
Så smart jag är!

KramiZ /F♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0