Blääh..

♥Nu har jag sovit typ från 16.30 - 18.00 Och ändå är jag jätte trött!
Blääh vad jobbigt.. ska snart göra läxan. Men det är inte så lätt att göra läxan när läxan är att man ska läsa. Och När jag läser i ett tyst rum blir jag tröttare.. Och då kommer jag säkert sommna i boken.

Kan se min russin rynkiga lärare framför mig säga något i stil med;
''Varför har du inte gjort läxan för?''
''Jag somnade i boken..''
''VA?! somande du i boken?!''
''Ja..''
''Herregud! Din framtid är förstörd du kommer aldrig klara dig i värkliga livet!''

Kanske inte riktigt så.. Men våran lärare i Svenska/SO hatar värkligen mig xD hahaha.

Brukar ni göra alla läxor?


/F♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, har du Ulrika? :P

2010-03-30 @ 20:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0