Dålig på att uppdatera..

Hej
Jag vet, jag är jätte dålig på att uppdatera. Jag har bara inte orken att sätta mig framför datan. Hela mina dagar bara kretsar kring skolan, ekonomi frågor, pojkvänn och mig själv. Så att blogga kommer sist på den långa listan av allt jag ska göra. Men jag ska försöka bättra mig!

Jag har varit lite små stressad nu den sensate veckan, vilket inte alls är bra för den lille.
En dusch brukar hjälpa för mig men jag känner att min mage är orolig och inte känner sig på humör för att vara lungn. Men jag måste få lite tid för mig själv. Att andas.

Idag i skolan så berättade min lärare om ett nytt project som vi ska börja med. Vi ska gemföra länder.
Jag valde Norge och Japan. Japan tog jag pgv av att jag tycker landet är lite små häftigt. Norge blev bara på inpuls.. eller nåt :P

Nu ska jag träna lite på eng glosor.

/F♥                              
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0