en vanlig Måndag?

Hej Hej.
Nu har jag inte uppdaterat sen i fredags. Jag kom hem igår och va jätte trött.
Orkade inte uppdatera. Förlåt.
Det är kul att så många har tittat in på bloggen. På ca 2 veckor har jag redan 5-11 besökare om dagen :)
Ibland lite mindre. Under helgen har jag bara haft 3. Men det är kul att någon kollar lite då och då!
Fast även om jag har över 10 besökare ibland är det ingen som komenterar :(
Jag får ju inte veta vad ni tycker då.. aja gör som ni vill :)


Idag va jag i skolan som vanligt på en måndag. Och efter skolan kom Jennifer med mig hem och vi åt och snackade lite. Jag har fått höra från lite olika håll att folk frågar mina kompisar om det är sant att jag är gravid.
Snart kommer väll hela skolan veta det. Men då får dom la veta det då. Kul för dom.

Beställde BH och en tröja idag från Bonprix.se  hittar inte BH arna jag beställde just nu. Men tröjan kan jag lägga ut iaf . 279;-




Det finns ju lite att växa i .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0