Fredag kväll

HejHej!

Idag är det Fredag, härliga underbara fredag som jag längtat efter hella veckan! :)
Idag, snart. Ska jag och tjejerna hem till Michaela och ha en liten tjejmiddag för att hon fyllde år för inte så länge sen. Ska bli mysigt. Men dom andra ska sova över där. Och det ska ju inte jag.. Lite tråkigt. Men jag kommer antagligen spendera min natt hos Älsklingen ist. :)
Vad ska ni göra i kväll?

Snart går jag in i v14 och på tisdag nästa vecka ska jag till barnmorskan. Fast min mage har inte växt så mycket tycker jag. Men jag tycker att det är ''jätte stor'' om man kollar på hur min mage så ut förut. Man kunde också se mina revben. Det gör man knapp längre och höftbenen eller va det nu heter syns mindre. Förut stack dom ut lite. Nu syns dom knappt.. det är nog mest jag som märker förändringarna. För jag ser ju min kropp varje dag. Det gör ju inte dom.

Ha en underbar fredag!
/F♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0