Godmorgon!

Godmorgon!
Jag brukar inte göra inlägg på morgonen. Men det blev så idag. :P
Bussen går om 40 min och då ska jag åka till barnmorskan.
Så då tänkte jag att jag kan ju faktiskt göra att litet inlägg! :)


Pappa har typ börjat prata med mig igen. Jag antar att han inte orkar bry sig så mycket just nu.

Pojkvänen är extremt osocial och tråkig. Inte träffat han på 2 dagar ;o wow! Haha. Är typ beronede av honom ;)
Men aja, hoppas han hör av sig snart och vill träffas,.. fast han brukar inte börja sakna mig förns efter typ en vecka xD

Efter mötet med BM ska jag till kuratorn på min skolan. Jag va hos henne innan jag blev gravid också. Hon är faktiskt bra. :)

Nu ska jag kolla runt lite. Hörs sen!

/F♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0