Köpt lite saker :)

Hejhej!

Va och handlade lite med mamma, jag behövde ett pennfack och bh.ar. :) Men jag fick ett block och en T-shirt också :) Älskar min mamma ^^

Är jätte trött och vill sova, MEN har på läxförhör imon.. + att jag glömde att göra matte läxan tills idag så jag va tvungen att göra den tills imon. Blääh.. tråkigt värre.
Aja. Nu har jag börjat planera V. 3 och 4.
Och på tisdag får ni veta vem jag är och få se bilder på mig. Då är jag inte längre anonym :D
Det ska bli ganska skönt. Även fast det är skönt att ingen vet vem jag är och jag kan skriva massa skit om vem jag vill så vill jag inte att folk tror att jag ljuger om att jag är Gravid m.m. Och Jag ska fixa blogg header m.m också. Oroa er inte! :)

T-shirt REA ; 50:- H&M
BH : 129:- H&M
HelloKitty pennfack; 129:-
Bokia
Block; 18:- Bokia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0