Nudlar, MUMS!

Hej hej! :)
Har nyss ätit nudlar. Jag älskar nudlar! .. Jag har ingen anning varför men jag har alltid tyckt om nudlar..
Men jag är ju lite konstig också så.. Det kanske är därför?

Igår kväll när jag tänkte sätta mig vid datorn en stund så kom jag på att jag skulle göra ett läxförhör i Geografi, (miljö) på morgonen. Jag sprang runt och mamma försökte lunga ner mig.
Hon gav mig ett häfte som kanske kunde hjälpa men när jag läste igenom det så fanns det inte speciellt mycket av den informationen jag behövde. Så jag fick gå upp tidigt på morgonen och sitta en halvtimma innan skolan började på en bänk och träna.. Jobbigt värre. Men jag gjorde de. I vanliga fall skulle jag skitit i det totalt. Väldigt stolt!

Måste bara berätta hur mycket jag hatar våran SV/SO lärare ''M'' (hon får lov att vara anonym, jag kallar henne därför kallar henne M) Hon är så elak.. hon gör kanske inte så mycket. Men hon är en sur kärring iaf..

Nu ska jag kolla lite på begangnade vagnar på blocket!

/F♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0