Orkar inte läxor!

...Det är så himla tråkigt att sitta och göra läxor. Speciellt när det är något som man ska kunna, för då tar det ju extra tid. Vilket är extra jobbigt! Usch.. det är svårt att planera. Men planera måste jag!
Ska köpa Bh i mon med mamma efter skolan. Då kan jag ju passa på att köpa lite smått och gått till skolan också. Toppen! :)

Va hos barnmorska idag på provtagning. Men ingen varande mig för att dom skulle ta blodet från armarna! Va nära på att svima.. dom skulle fylla på 3 rör. + att dom stack mig i fingret.. Sur blev jag.. Hatar när jag visar mig svag. Mina blodvärden va jätte bra sa dom. Blev väldigt lättad. Det måste ju vara något posetivt? :D
Sen så snackade jag lite med henne och vi pratade om allt möjligt.

Efter besöket som slutade i toppen tid, för min buss kom ca 5 min senare så jag hann i tid till kuratorn :)
Efter att jag snackat med henne en timma så hade jag matte. Och skoldagen forsatte som vanligt.

Hur va eran skoldag? mycket läxor?

/F♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0