Söndags Middag Med Familj

Kom nyss hem ifrån Söndags middagen med familjen. Vi åt på resturagnden Lilla London på Avenyn.
Det fanns 2 olika rätter att välja mellan. + en förätt och en efterrätt. förätten va något bröd med skinka och salad och lingon(?) Lite mysko, inte alls min smak. Sedan fick man välja mellan fisk och kött. alla i familjen valde kött. Det var kalv. Jätte gott. Men min näsa var lite känslig mot såsen. Efterrätten bestod av rulltårta, också jätte gott.
Fast jag blev lite för mätt och kände mig illa mående. Kan bara äta lite och ofta. Lite irreterande när det är god mat :/

Aja, nu sitter jag hemma och bara tar det lungt. Får se om det finns något på TV.
Imorgon går vi in i v14 och på tisdag ska jag och älsk till MVC.
Och igår så firade jag och älsklingen ett halv år. Fast den 12 feb, ska vi igentligen fira 1 år.. Vi velade lite under en tid och bytte datum. (kort historia xD)

/F♥




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0