Trött efter skolan

Hej, nu är jag här och skriver igen :)

Kom nyss hem från skolan. Dagen har varit ganska mycket som vanligt och mina kompisar frågor hur jag mår typ hella tiden och om jag har spytt eller om jag börjat äta mer. Det är lite jobbigt att svara på dessa frågor varje dag. Men jag är glad att dom bryr sig om mig och det är kul att dom är nyfikna och vill veta mer.

Vi har läxa till imon som vanligt.. Och jag känner att det ska bli lika kul som vanligt.
Men som tur är så kommer jag sitta hos kuratorn den tiden vi ha Svenska. Tihi .. Så busig är jag^^
Imorgon ska jag också göra ett besök hos barnmorskan för att ta BlodProv m.m. Vi hann inte med det sist för då la fixade vi information om det fanns några ärftliga sjukdommar som skulle kunna skada barnet.
Som tur va fanns det inget sånt :D Vilket jag är väldigt glad över. Så om jag har tur så kommer min bebis vara frisk och må toppen!

Nästa vecka ska pojkvännen med och se på det lilla i min mage också. Det ska bli kul att se hur han reagerar. Om han gör det.


/F♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0