Trött på snö

Godmorgon!
Hemma från skolan idag. Hade typ feber igår och har jätte ont i huvet idag.
Så jag tänkte att det var bäst att stanna hemma och ta igen sig.
Och jag behöver ändå extra tid att öva inför matte provet jag har imon.

Jag är så trött på snö! Jag vill ha sommar! NU nu nu!

Såg att vi fått hem en rabatt kupong från H&M på 20% på alla reavaror.
så jag ska städa mitt rum och fixa plats i gaderoben får lite små shopping. :)

Kanske få MVG i bild det här året! ;o
Bilden jag blev klar med i tisdags är typ ful.. men min lärare älskar den! xD
Och hon sa att jag kanske får mvg på den bilden. Hoppas det blir mer sånt :)
Hoppas på bättre betyg. Förra året hade jag 75 poäng. Vilket jag inte är speciellt stolt över. Men nu har jag en anleding att gå till skolan och jobba på. Även om det är tråkigt ska jag klara det för min lille sak i magen.

Om ni har några frågor till mig så mejla, om ni vill. anars lämna en komentar :)
[email protected]




/F♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0