Vem är jag?

Hej!
Jag hade massor att göra ig år så jag hann ju aldrig presentera mig. För er som hoppade in och läste min blogg för första gången idag, ska jag berätta vad jag mennar med att presentera mig. Jag började blogga tidigt men ville vara anonym till v12 iaf missfallskulle hända. Läsa första inlägget om du är mer intresserad.
Känner mig lite dum för de. Men ni får presentationen idag. Jag är i v12+3.
Och i går va jag på ultraljud. Man kunde denna gången se fingrar och huvudet bättre. Jätte kul! Och pojkvänen va också med, och jag tror han tyckte det va kul!

Okej.. Vem är jag? Här kommer lite frågor och svar!

Namn: Frida
Ålder : 15
Stjärntecken: Lejon
Hårfärg: svart,brun,röd
Ögonfärg: Blå,gröna
Favoritfärg: svart och rosa
Husdjur: 2 marsvin 1 kanin
Livsmål: Skapa en bra framtid för mig själv och mitt barn.
Livsmotto: Ålder beyder/avgör inte allt
Förhålande status: Pojkvän
Bästa vän: Veronica
Hatar mest: Läxor
Älskar mest: Min (just nu) 5.1 cm långa bebis och pojkvän ^^

Jag valde att behålla barnet för att?: Jag känner mig redo, Jag kan klara det. Och vi båda ville det här.
Barnets far kommer finnas: Ja
Mina kompisar stöttar mig: Ja
Jag är orlig för min framtid: Lite, inte orolig men lite nervös kanske..




/F♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0