Idag ska jag..

Vaknade för ca en timma sedan och åt nyss frukost.
Under natten så vaknar jag och är super kiss nödig och springer upp på toa. När jag lagt mig i sängen igen så nyser jag. Och det gjorde jätte ont typ där äggstokarna sitter. Jag fick ligga och försöka slappna av i ca 3 min och sen gick det över.. Jätte skumt! Någon som vet vad det kan ha varit?

Ska snart städa rummet också. Förut så hatade jag att städa rummet. Men nu är det inte så farligt längre.. Konstig jag har blivit sedan jag blev gravid. Haha.

Vid 15.30 tiden ska jag vara hos barnmorskan och sen ska jag kolla på amnings BH med blivande mormor. Gillar inte amnings BHar.. Usch.. Önskar jag kunde gå runt i vanliga :(

Och ikväll blir det mys med pojken. ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

hejhej, ville bara ge dej ett blogg tips, du frågade om man visste någon ungmammas blogg och jag läser en:

mandyys.devote.se

vet dock inte hur gammal hon e men hon ser ung ut haha xD

Kram

2010-07-14 @ 20:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0