R.I.P Herkules Rex

I morse när jag kom upp från sängen så gick jag in till marsvinen och ser Herkules ligga med benen åt sidan och jag säger hans namn flera gånger men han rör sig inte och jag ser att han inte andas...
Det känns som det är mitt fel att jag inte tog honom till läkaren tidigare. Jag hade tänkt göra det idag.
Men nu är det försent. Lille söta herkules är nu död. Jag och pojkvännen ska begrava honom senare.
Jag hoppas han had ett bra liv och att han har det riktigt bra nu.

Denna händelsen kan göra att jag blir mindre aktiv här i bloggen.
Men som ni vet kan ni alltid mejla. [email protected]



Kommentarer
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig!

Åh vad jobbigt, beklagar sorgen! Det är alltid trist att förlora ett djur :/



Tack och vad roligt att du tycker det :)

Åh så spännande, inte alls långt kvar då! Haha, inte ska du vell känna dig ful heller! Men förstår vad du menar, det är inte så smickrande att gå upp i vikt när man är van vid att vara smal :/

2010-07-07 @ 14:43:56
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: DENISE

måste säga grattis till graviditeten , har suttit och kollat igenom din blogg lite:) gud så stark du måste vara! Har du fått massa dåliga fördommar ifrån folk? önskar dig all lycka!

2010-07-07 @ 15:06:56
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar du hiphop kolla in http://Duvetinte.se

//duvetinte crew

2010-07-07 @ 15:45:37
Postat av: sanna

Ååh jag beklagar D: jag vet precis hur det känns! =(

2010-07-07 @ 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0