Sista gången jag säger det..

Varför frågar alla vad det blir för kön på bebis? Jag tycker jag har sagt det flera gånger?
Jag vet inte. Och jag kommer inte få reda på det förns den är ute. Anledningen till det är att det va för dyrt. Det kostade 500kr att kolla upp. Och det kändes som onödiga pengar att lägga ut.

Blir lite sur.. läs mina gammla inlägg istället. För jag kommer inte svara på frågan. Förlåt, jag kanske överreagerar. Bara det att ALLA frågar hela tiden.. Och jag är bara trött på att vara gravid nu .. Förlåt.


Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG

du behöver inte be om ursäkt :)

2010-07-16 @ 20:41:41
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: sanna

Inget att be om ursäkt för :)

Jag skulle också blivit irriterad..

2010-07-16 @ 20:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0