Sömnlös natt

Det här va nog värsta natten på länge. Hade amandragningar hela natten och har det fortfarande. Det spänner liksom hela tiden typ och det känns som om bebis trycks ner mot blåsan och det är jätte jobbigt att gå. Magen känns så tung nu. Bebis vägar la mellan 2-3 kg nu kanske?  Och med min lilla kropp blir inte det roligt. Speciellt inte för ryggen. Och det är rikigt jobbigt att ha BH på sig.

Igår fick jag ny mobil iaf :)
Eftersom någon tog min väska i Ullared(gekås) så fick jag ny :)
Väldigt glad för den. Har så snälla föräldrar som fixar det så snabbt så jag va tvungen att vänta flera veckor..

Ikväll kommer lite kompisar hem till pojken och vi ska ha mys kväll typ. Kolla film umgås och ha det riktigt kul bara :)

Vad gör ni läsare på dagarna?

P.S Om det är fler som har bloggar som är gravida så säg till. Älskar att läsa om hur andra har det. Tips gärna om ni vet någon annnan också. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0