Träna?.. kanske inte.

Jag trodde att jag skulle behöva träna en massa för att få en hyfsat platt mage igen, men tydligen inte.
Magen är nästan som den va förut. Fast jag kommer nog börja små träna om några månader ändå för att vara hälsosam och få lite muskler... (om jag nu kan få muskler xD)

Från det ena till det andra.

Idag va vi på hörsel koll och på storken (läkare som tog blod prov och vägde Alexander)
Hans hörsel va bra och han hade gått upp till 3 kg exakt. Det tyckte läkaren va bra eftersom när vi lämnade BB så vägde han 2845 gram.

I kväll va Alex lite små jobbig. Första gången sen sjukhuset jag blivit väldigt stressad och frustrerad. Han vakna runt halv 8 efter att både han och jag sovit i min säng. Och han somnade runt halv tio.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0