Idag händer..

Idag ska jag sola! Japp, jag har typ ingen färg alls och jag känner att det är nödvändigt. 14.45 ska jag till barnsmorskan och kolla film. Pojkvännen skulle med eftersom det va väldigt viktigt för honom att se filmen men eftersom hans tå inte gick att böja så skulle han till vårdcentralen 14.30. Så jag får se filmen själv.

Pappa och syster ska antagligen till aspen och bada och sola. Men jag har fått fobi att visa mig för andra..
Vilket inte är så konstigt.. jag ser ut som en zebra fast med röd/blå/lila ränder... Inga på magen men mina lår och mig röv. Usch.. bara äckligt. så jag försöker övertala pappa att fixa en sån där pol som man blåser upp. (En Stor!)så att jag kan svalka mig lite. Vi får la se hur det blir med de.


Kommentarer
Postat av: tosey

Jag fattar inte varför ingen kommenterar, denna bloggen är ju värd att följa!!:O

2010-06-30 @ 15:29:32
URL: http://tosey.blogg.se/
Postat av: sanna

jag tycker att du ska visa dej! våga bada och sola precis som alla andra! Jag tror att andra också vågar visa sej mer om dom ser att en annan gravid ung tjej badar och så. Aa du fattar. Men jag tycker att du är jätte modig :)

2010-07-05 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0