Rubrik typ..

Nu börjar jag sakna min mage jag hade förut. Haha. Jag ska f*n kämpa för att få den tbx!

Det börjar bli lite nervöst inför förlosningen. Men barnmorskan sa att jag har stora fördelar i att vara lång smal och ung. Hoppas hon inte bara sa det för att vara snäll! :O
Men det har ju inte varit några fel med bebis så vi får hoppas att det går snabbt och allt det inte blir några fel.

Igår så grillade vi här hemma. Utan pappa. För typ första gången. Så jag stog och vände på köttet och mamma gjorde potatis m.m. Och efter maten blev det annanas, Mums!

Här får ni en gammal bild på min mage. ska försöka ta fler nya bilder. Vet jag är är dålig på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0