Trubbel i paradiset

Okej, mitt liv är inget paradis. Och det blev just värre.
Pojkvännen hade inte förändrats så mycket som han fick oss alla att tro. Jag tänker inte berätta vad han har gjort.
Men jag kan säga att det här är hans sista chans med mig iaf. Jag ligger redan på marken och har inte lust att bli sparkad på. Jag tror jag håller på att dö. Snart är det bara skalet av som någon säkert tillslut skalar av och efter som det inte finns ett helt innehåll så är det inget kvar av mig.

Så just nu känner jag inte för att göra något alls. Skolan har skitit sig också. allt går bara snett i mitt liv och jag mår så jävla dåligt för det. Jag vill bara bli 4 år igen och sitta i mammas knä och kolla på bolibompa.

Men nu kan jag inte det, så vad ska jag göra?...


Kommentarer
Postat av: Carina

Du kan komma till mig när du vill och du får gärna vara 4 år igen. Men kanske inte sitta i knät - du är ju lite tyngre nu... :-)



Vi löser detta och mer därtill. Du är en kanontjej Frida!



Mamma

2010-06-05 @ 08:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0