alice i underlandet

Såg alice in wonderland idag men pojkvännen och hans familj.

Den var väldigt annurlunda mot vad jag trode att den skulle vara.
Vissa saker hade den ju med från orgianlet. Och jag satt hela tiden och väntade på att.. ''nu händer det där'' men det gjorde det inte. blev lika förvånad varje gång. Filmen går ju ut på att alice ska bekämpa ondskan typ.
Den infon fick man ju inte från reklamen dirket .. Men men. Johnny Depp som är min absoluta favorit skådespelare gjorde ett bra jobb även den här gången. Älskar när han spelar lite ''kokko''. Speciellt när han spelar Jack Sparrow. Love (L)

Fårn 1-5 får filmen en 4. Pgv att den inte va som jag förväntade mig. Och jag blev smått snurrig av filmen. Men annrs tyckte jag den va bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0