Blev jag en annan person nu?

Tydligen så stör sig typ alla på att jag är gravid nu. Det fins några som jag fortfarande känner att jag kan umgås med. Jag vill faktiskt hälst inte prata om att jag är gravid. Jag är inte en annan person och min framtid är inte slut.
Jag kommer inte leva på bidrag hela mitt liv. Pricis som alla andra tonåringar kommer jag gå gymnasie utbildning. Bara ett år senare. Jag kommer skaffa mig ett jobb och käna mina egna pengar.
Bara för att jag startar mitt liv lite tidigare så betyder det inte att det tar slut snabbare.
Kan folka bara försöka se min som en människa istället för ''den gravida''
Jag vill bli behandlad som alla andra. Men jag antar att det är lite svårt när jag kommer ha en stor bulle på magen i sommar när ni andra år runt med platt mage och navel pircing..
Blir bara så arg när folk snackar om sånt dom inte har en anning om.. Shit asså.. lägg av!


Kommentarer
Postat av: sara

Hej kan inte du lägga ut en bild på din mage?

och göra det varje vecka så man får se hur mangen växer:D

2010-03-16 @ 18:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0