Brun utan sol

Ja, nu ska jag börja min brunt utan sol behandling.
Jag bara älskar en brun kropp med en söt rosa klänning. Så nästa måand ska jag leta upp den perfekta klänningen också..
Jag kom på det att det nog är smart att köpa kläningar som går att ha ganska länge som ändå är i storlek S så att jag kan ha dom efter graviditeten också. smart va?
Nästa vecka på torsdag är det ultraljud. Längtar. ska faktiskt ta med mig mamma.
när jag är i v26 får pojkvännen följa med då vi ska kolla kön.

Melodifestivalen i kväll också. Det ska jag, min mamma och syster kolla på och äta paj. Sen skuttar jag hem till pojken efter det.

Kanske inte bloggar mer i dag. Isf hörs vi imon
/F♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0