Happy day!

Ja, jag måste säg att jag har varit riktigt jävla glad idag. Jag vet inte varför. antagligen pga solen.
Och jag har inte varit trött. Men det var nog pga att jag hade sov morgon till halv 11. super mys att vakna på morgonen och solen lyssner in i ansiktet. Tror nästan att jag vaknat i framtiden. Haha! Men jag kollade på min mage och så förstod jag att det fortfarande va massor med snö ute. Usch!.. Men man kan se asfalten nu iaf. UNDERBART!
Om några veckor kanske allt är borta?! Kan man ha sån tur? Vad tror ni? När kommer gräset synas och de första blommorna dyka upp?

Jag och tjejerna tog bussen hem från skolan idag. Bara för vi är lata ^^
Och nu sitter jag och äter och dricker O'boy. Mums!

Ner till Fritidsgården sen kanske. Får se.

/F♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0