Hej igen!

Så. Nu har jag bestämt mig för att försöka blogga mer.
Det har hänt ganska mycket den senaste tiden som jag tyvärr inte kan berätta.
Men jag har väldigt mycket press på mig när det gäller allt just nu.
Puuh.. Men men, jag hade inte tänkt skriva om hur synd det är om mig utan korfatta lite bra saker som hänt :)

Jag va ju i ullared men pojkvännens familj. Det fanns väldigt mycket snyggt och det var riktigt svårt att välja vad jag skulle köpa.. Aja, fick med mig en locktång hem med massa olika tillbehör. As bra :)
Och lite annat smått och gott.
Solen kom ju fram lite häromdagen och jag och tjej kompisarna beslöt oss för att grilla.
vi hade jätte kul förutom att vi knappt fick igång grillen xD Men men, så kan det gå ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0