Igår och idag

Igår va jag hos barnmorskan. Och vi pratade ganska mycket.
Jag berättade för henne at det varit stressigt den sista tiden och att det hänt lite saker med pojkvännen. Och jag löste det med att ta en cigg. Och hon sa att det inte gjorde något och att om jag är stressad eller mår dåligt så gör det inget om jag tar en cigg någon gång ibland. Jag blev väldigt lättad när hon sa det. Kännde mig lite dum senare. Men jag hoppas ni försåtår att jag inte röker som en skorsten och att jag gör allt jag kan gör att inte mitt barn ska ha det dåligt. Det är bara det att det att det är väldigt jobbigt just nu..

Idag va jag på ultraljud igen och allt såg bra ut. Hon som undersökte mig sa att det faktiskt kunde vara så att bebis va några dagar äldre. Men hon ändrade inget.
Hon/han/det är välkomme när Hon/han/det vill :)

/F♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag bara fråga en sak, du är ju gravid men vet dina föräldrar om det ? vad tycker dom om det i så fall. vilken tur du har som har en sån fin pojkvän som stannar hos dig nu när du blev gravid.

2010-04-04 @ 22:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0