längtar till våren och saknar sommaren

Jag längtar värkligen till våren kommer igång och blommorna kommer. Och jag skaknar sommarens varme väder och sena kvällar...
Saknar..


hänga på torget i solen med kompisar..

Sitta bakom ica och mysa med cigg, godis och dricka..

Sitta i trägården och grilla..

Sola med kompisen på gräsmattan..

HALMSTAD - på väg till badet med syster..

HALMSTAD - kolla på solnedgången med någon man älskar..


HALMSTAD - gräva ner fötterma i sanden..

sitta och flumma med kompisar och få killarna att ta på sig löshår hahaha..


Även om denna sommaren kommer bli annurlunda så är jag säker på att den kommer bli lika underbar!
Tack alla som funnits för mig så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0