shoppat och färgat håret


Så, nu har jag börjat min långa vandring mot att bli blond.
Jag är så trött på att ha mörkt hår och det känns som alla jag känner och många i min skola färgar håret mörkt nu. Så då gör jag tvärt i mot ^^
Jag har också köpt en söt klänning från gina tricot. Ni kanske har sett den eller har den själv. Den är svart och blommig ^^ Ni får se en bild på den imon eller något. 199:- kostade den :) riktigt nöjd med mitt köp.
Men jag hittar ingen spets tröja. Det fanns ju en vit på gina tricot och den va as snygg.. Men mina pengar va slut nu. Så om jag har tur finns den på rea nästa månad ^^

Just nu har jag typ oranga toppar och blond hårbåtten.. sexigt värre.. NOT.

/F♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0