Trött tonåring

Gud va trött jag är!
Känner mig helt slut.

Va j hos tanläkaren förut och det visade sig att jag hade ett litet hål. som vanligt.
Första april ska man dit igen. sch! Hatar tandläkaren. Jag har seriös tandläkar skräk.
Och det är inte pga det tråkiga vita rummet eller dom märkliga läkarna i blåa fla dräkter.
Det är för att det är så obehagligt att borra tänderna! Det gör typ ont även om man har bedövning.
Hatar det, det är nog värre en ett prov tror jag! Snacka om att vara rädd då...

Efter tandläkar besöket så köpta jag och mamma någon mouse som är typ lite grå som man låter sitta i håret i 10 min och sen sjöler ut det. Det ska ta bort det oranga lite fter några användingar. Får se om det funkar.
Och så köpte vi en hår inpacking som tydligen fått pris för bästa inpacking eller något sånt.. Då vet man att det är bra kvalite iaf :)

Nu ska jag sova.
Godnatt alla söta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0