ULTRALJUDET

Kom nyss hem från sjukhuset. Va på ultralujd. På lappen stod det att man bara fick komma in en men det blev 3 st + jag.
bebisen mormor, farmor och pappa va där. Och jag, Mamma då.
Bebis mådde bra och allt såg bra ut men hon kunde inte riktigt se bebisen 4 kamare i hjärtat för bebis ville inte ligga som barnmorskan ville. Så vi ska åka dit någon mer gång och kolla hjärtat.

Jag har gått ut med att jag är gravid på www.bilddagboken.se pgv att ingen vågar fråga mig utan frågat mina kompisar och dom har sakt till dom att fåråga mig.. Men ingen gör det. så jag antar att det blir lättare för dom att läsa.. eller något.

Här är bild på bebis iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0