Bara ett litet snabbt inlägg

Jag och pojkvännen sitter och myser i soffan och väntar på att Alexander ska vakna. Han har sovit väldigt länge nu så jag är lite olrog för att han ska somna väldigt sent. Hoppas han vaknar snart.
Idag har Elin varit här och hälsat på en stund. Skönt att träffa tjej kompisarna ibland så man slipper bli helt galen. Känner mig lite smått galen när jag går runt och snackar med mig själv och en bebis som inte fattar något av dt jag säger...

Är spänd inför i morgon. Har ju fått en ny byrå till Alex så dt blev mer plats i min garderob. Bara att fylla :D

Kanske bloggar i mon kväll och lägger upp bilder på det jag köpt. anars blir det på Onsdag.

Kram!
/F

Kommentarer
Postat av: lovisa

fin design:) allt bra?

2010-10-05 @ 16:52:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0