därför sminkar jag mig..

Jag älskar smink! Och jag känner mig mycket bättre med smink. Jag kan lixom trolla bort fula linjer och tråkiga ögon. Och jag får bättre självförtroende. Varför berättar jag det här? Egnetligen vet jag inte varför, haha. Men jag hatar när man säger att jag är fin eller söt när jag inte har smink på mig, för JAG VET att jag INTE är det.
För jag har hört så många gånger att jag är blek, ser trött ut etc. Och det är så jag ser ut utan smink. FÖRLÅT mig då. Jag föddes med ljus hy, och mörka ringar under ögen har vissa. Det är också en andleding till att jag sminkar mig. För att slippa onödiga komentarer som sårar.

 Och en till sak som sårar är när folk påpekar att jag är smal. Jo JAG VET det, jag föddes smal, liten och allt annat folk kallar mig. Men min släkt och familj har aldrig påpekat detta, utan det är folk från ''utsidan'' tex dom från skolan.
Nej nu måste jag sluta skriva innan jag blir arg, Haha.

Innan smink ser jag ut ungifär så här (web cam är ju inte den bästa kameran)



Med smink ser jag ut och mår såhär: (skoj bilder)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0