Frida svarar

Den här frågan har jag väntat på såå länge. Jag hade nästan glömt bort det själv. ;)
Men jag försöker vara så personlig och ärlig jag kan i min blogg. Så om ni har några personliga frågor så va inte rädd för att ställa dom.


Fråga: Vad är det för märke du har på handleden, har sett det på jättemånga bilder.. :P

Svar: Det är ett födelsemärke. Jag föddes med det. Dom flesta har födelsemärken. Fast mycket, mycket mindre. Jag har inte speciellt många små för alla mina har liksom hamnat på ett ställe och blivit jätte stort. I många år har jag blivit retad och skämts för det. Jag har ofta gömt det under ett svettband. Men Efter att jag blev gravid så kände jag att ett stort födelsemärke inte spelar så stor roll... Jag tänker inte på det. Och en sak som är posetiv va att jag lärde mig höger och vänster med hjälp av de. Det sitter på min vänster sida. Fast eftersom det är så stort måste jag kolla upp det ungifär 1 gång om året. Och det ska jag göra snart igen. så förhoppningsvis ser det bra ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0