Frida svarar

Fråga: Rökte du eller drack under din graviditet?
Många gör det för det är svårt att sluta,
Hur var det i din situation? :)

Svar: Dom första 3 månaderna mådde jag illa av lukten av cigg. Men sen så hände det massa saker i skolan med magnus och hemma. Jag va stressad och mådde jätte dåligt. Då började jag röka igen. det började med några i veckan och sen började jag må ännu sämre så det blev några om dagen. Men jag rökte inte extremt mycket. Innan jag blev gravid kunde jag röka ett paket om dagen. när jag va gravid rökte jag kanske 5 st om dagen.
Jag har inte druckit på ett år. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle gärna vilja ha barn nu för dom är så jäkla Goa att gosa med oså:) (är 16 år) men jagvill göra klart min utbildning och tjäna pengar! Hur känns det att veta att din lille Alex alltid kommer vara hos dig? Att han inte bara finns nu:)

2010-10-20 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0