Frida Svarar

Fråga:Jag skulle gärna vilja ha barn nu för dom är så jäkla Goa att gosa med oså:) (är 16 år) men jagvill göra klart min utbildning och tjäna pengar! Hur känns det att veta att din lille Alex alltid kommer vara hos dig? Att han inte bara finns nu:)

Svar: Jag tycker helt klart att du ska vänta tills du är klar med skolan! Att skaffa barn som 16 åring är inte det smartaste kanske.. Men om man bestämmer sig att ha barn när man är 16 så är det klart att det går! Jag är jätte glad att alex alltid kommer finnas i mitt liv! Han är min son och jag älskar honom över allt annat!

Kommentarer
Postat av: knuza

Om man vill/ska skaffa barn så kan man inte bara tänka på att det är mysigt och så man måste också veta om att det är jobbigt ibland . Det är inte bara gulli gull med små barn .



Kram

2010-10-21 @ 14:25:58
URL: http://knuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0