god Morgon!

Jag känner att det börjar bli riktigt jobbigt att gå utan en ordentlig natt sömn. 3 månader utan sömn. Inte kul.
Är trött hela tiden. Men man måste ju försöka vara posetiv. Och dessutom så ska ju alexanders Farmor ha honom en natt under november lovet. Det ska bli skönt.

Idag så måste jag köpa nytt shampo och Balsam. Jag testade ju Barnängen nyss. Kommer ett inlägg sen om vad jag tyckte om de.
och idag kommer det pengar in på kontot så jag ska kolla efter lite saker på allum också.

Förestern så ber jag om ursäkt för så himla dålig uppdatering! ska försöka skärpa mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är lugnt, så länge du tar hand om dig själv och alexander så spelar det ingen roll ifall du bloggar eller inte, självklart saknar man dina inlägg men ser hellre att ni mår bra :)

2010-10-25 @ 15:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0