God Morgon

Är väldigt trött men om jag går och lägger mig nu så kommer jag inte hinna sova så länge. Alexander sover så korta stunder på morgonen. Så nu är det morgon för mig.
Igår va jag, Alexander, pojkvännen och Alex farmor och farfar i Ullared. Som ni säkert vet. Hehe.
Jag kännde mig väldigt stressad när jag var där av någon anledning. Tror jag va ganska orolig för Alexander även om han va med sin farmor. Fast det va skönt att jag och pojkvänne fick vara lite själva och titta på saker.
Hittade massa saker både till mig och Alex. Fast han fick bara kläder. Känns konstigt att köpa leksaker när han ändå inte tycker dom är roliga eller förstår dom ännu.

Köpte väldigt mycket så jag kommer antagligen göra 2 inlägg med bilder på inköpen. Skriver inte upp priserna på allt. Det blir lite jobbigt. Men ni kan ju fråga om priserna, har kvar kvitto. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0