Igår kväll i allum och hemma

Igår när jag och Magnus skulle ner till allum var Alexander jätte skrikig antagligen pgv sprutorna. Men det fans inget jag kunde göra bättre en mamma och dessutom så tyckte jag verkligen den var jobbigt att höra han skrika så mycket. Han har inte gjort det förut. så vi gick ner till allum ändå. Och det var ju inte bara gina tricot som hade 20% rea, det var alla affärer i allum. Och det var fullproppat med folk! Fick hem lite kläder. Jag trodde några av dom skulle vara för stora men det visade sig att dom var lite för små. Men jag vill ha dom så jag klämmde i mig i dom, men leggingsen jag köpte vad så små att dom int eens gick över låren. Haha.

Och Nanne Grönvall va där! Fick inte jätte bra bild på henne men ändå :P

Tar kort på kläderna senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0