relationships are based on trust

Jag och Magnus har tagit en Paus i vårat föhållande. Jag känner mig osäker på hur jag vill ha det. Eftersom jag inte litar på honom överhuvudtaget så är det svårt att må bra.
A relationship is based on trust. Right?

Kan man inte lita på varandra är det bara jobbigt att vara tillsammans. Det har vi redan märkt. Kollar varandras mobiler hela tiden etc. Från utsidan kan man tro att han har förändrats och att vi har det toppen. Att vi är en underbar liten familj. Men det är vi inte. Kanske stundvis. Men vi har varit med varandra för mycket känner jag nu. Och att han ljuger och inte håller vad han lovat skadar mig så fruktansvärt eftersom jag älskar honom..

Vad ska man göra för att kunna lita på varandra? Vad sägs som sluta ljuga och bevisa att ens gammla jag är borta och att man VILL förändras. Sitt inte bara i soffan och låt tiden gå. Ta på dig skorna och gå ut och gör något åt saken!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är så stark, Frida. Verkligen.

Jag tänkte smsa dig och fråga hur allt var och så efter att vi pratat igår, men så upptäckte jag att mina pengar är slut.

Men så fort jag skaffat så skickar jag iväg ett sms!



Och grunden för att ett förhållande ska funka är att ha tillit för varandra. Så det kanske är bra att ni tar en paus, för ingen utav er mår bra så som det är nu.



En jätte fin bild på dig och Alex, tror jag snor den till min dator.



<3



2010-10-17 @ 21:18:26
URL: http://javlahammare.blogspot.com
Postat av: Susanne

Håller med dig! -Kram-

2010-10-18 @ 14:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0