Taggad inför Ullared på Tisdag?

Japp! Har gjort en inköpst lista för både mig och Alexander.
Lite orolig för det där med ersättningen bara. Han vill inte riktigt ta den ordentligt. Första gången gick jätte bra. I värsta fall får jag la amma inför typ hur mycket folk som helst. Men men, hur stor är chansen att man träffar dom igen lixom? Aja, det löser sig.
Alexander ligger och snarkar i baby sittern så jag tänkte fixa naglarna. Inte gjort det på länge nu.
Kommer nog ett kort inlägg i mon anars på Tisdag kväll.

/F

(bilden tog jag hemma hos pappa)



Kommentarer
Postat av: Linda

aw vad söt :)

2010-10-03 @ 23:07:51
URL: http://lindahmikaelsson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag har också skrivit inköpslista! En till mig, en till Alexander och en till Magnus!

Vad gäller amningen, häng en filt över axeln så är det ingen som ser eller så gå in på toaletten/skötrummet och sätt dig.

ULLARED FTW!

2010-10-04 @ 08:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0