Tränat!

Jag har faktiskt tränat nu i kväll! Jag är så stolt över mig själv. Haha.
Det är ju bra om man kommer i form tills lilleman börjar krypa och gå. Man måste ju snabbt kunna rycka in iafall det skulle vara något. Fast det är ju inte bara därför jag börjat träna. Jag vill vara sund och ha bra konditon. Jag vill vara lika gammal på insidan som på utsidan.

Och jag måste säga att jag stör mig på folk som är lite större som säger att dom är tjocka. Jag mennar, gör något åt det ist. Det är inte lätt jag vet. Jag har aldrig tyckt om att träna. Men att sitta på cykeln samtidigt som man tittar på tv gör det mycket roligare! :)

Nu ska jag snart sova. Lilleman somnade i babysittern nu så ska ta bort smink och ta på en liten ansikts mask.

Imorgon ska Alex få vaccin. Är lite orlig för det där med att dom kan få feber på kvällen. Men,men det får gå.

God natt!

P.S Tack för att ni svarade på mina frågor. Roligt att ni tycker om bloggen. Ska försöka blogga mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0