Allt blir som julafton..

Jag har märkt att så fort jag planerar att göra något så längtar jag lika mycket till den dagen som julafton. Haha.
Snacka om tråkigt liv man har. Och alla säger till mig att jag borde ''gå ut och promenare i det fina vädret''..
Hallå? Hur kul är det att promenera helt själv? Och det finns typ inga promenad vägar här heller...
Aja, imon blir det lite mini shopping med Elin. Tänkte köpa lite små saker och kolla om jag hittar något till Alexander som snart knappt kommer ha något att ha på sig. Hoppas det blir ullared snart...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du vet, den som väntar på något gott, väntar alltid för länge! Vi drar ju till Bloms i helgen, vad är det gullegubben behöver? Långärmade bodys strl 62? byxor? strumpor? Vi kan ju köpa något så han klarar sig till Ullared :) -kram-

2010-09-08 @ 15:13:31
Postat av: Jane

Hjärtat.. promenadvägar.. det är det som inte finns hos oss! Här är det 70 väg utanför huset och det är där man har att gå, eller i åkern eller diket..

Så det är ju relativt.

Att man uppmanar dig att gå ut och gå är för att kroppen behöver ljuset som är före 11.00 på dagen, man får igång ämnesomsättningen på ett bra sätt och kroppen mår helt enkelt väldigt bra av det. Se det som du går till gymmet, om du gjort sånt. Visst är det trevligt med sällskap, men det har du väl i vagnen? =)

KRAM <3

2010-09-12 @ 09:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0