Därför la jag inte ut kläderna igår.

Igår tänkte jag läga ut bilder på kläderna jag köpte, men det blev inte så för pojkvännen va tvungen att dra hem på kvällen. Även om han lovade att komma tillbaka så hade jag redan när han gick en känsla av att kvällen var förstörd och att han inte skulle komma hit igen. Hade jag fel? Nix. Han kom inte hit igen. Han berättade en sak som han hållt undan från mig. (Jag tänker inte säga vad så det ä ingen idé att fråga)
Min hjärna slutade fungera och mitt hjärta slog snabbare. 5 min senare låg jag på sängen. Tårarna rann men jag märkte det först inte. Dom bara rann men inte förns efter en stund fattade jag hur ledsen jag va.
Mamma fick ta Alexander så jag kunde hoppa in i duschen. Satt ner på ''golvet'' av duschen och skakade.
Den här natten har jag drömt mardrömmar, vaknat även om Alex sovit och haft extrem huvudvärk...

Ska på middag hos pojkvännen idag. Känner mig inte speciellt pepp på de. Hadde nog bara velat ligga i ett badkar med varmt vatten hela dagen. Men det funkar ju inte. Speciellt inte eftersom jag har Alexander.. Och jag antar att hans andra släktingar har rätt till att träffa honom...

/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0