Farssan bloggar :O

Yo, det är jag som är Alexandrers pappa på 18 bast.

Jag vettezatan varför jag kom på tanken att skriva här, och jag vet inte vad jag ska skriva heller för den delen...

Jag och Frida träffades för två år sedan ungefär (läs längre ner) Först tyckte jag att hon var en fjårtiz, och sedan blev jag kär i henne även om hon hatade mig antagligen.

När hon först sa att hon var gravid så blev jag inte särskilt känslosam av mig eller så.
Utan vi snackade om det och beslutade rätt snabbt att behålla barnet.
Sedan började ju kriget mot föräldrar och samhället, men det verkar som det gick rätt bra tillslut.

Vi fick ju en liten pojke, som enligt bilderna och hans farföräldrar är extremt söt, och de flesta vill nog behålla honom. (Tji fick ni!)

Jag älskar Frida och Alexander mer än vad jag någonsin kan beskriva, så därför tänker jag inte göra det.

Men ja... vet inte vad mer jag ska skriva, suger på att berätta om saker.

Men släng iväg en fråga eller så om ni vill veta något.

Yours,
Daddy-O

Kommentarer
Postat av: Susanne

Känner jag Frida rätt så tvingade hon dig ;)och det är bra, fortsätt älska dom mer än du kan beskriva <3

2010-09-07 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0