Frågor och svar!

Här kommer frågor och svar!

Fråga 1.
Menar inte detta på något elakt sätt men är bara nyfiken på hur du kan vara med barnets pappa ifall han har vart otrogen mot dig? Känns det inte jobbigt ibland?

SVAR: Jag har fått den här frågan väldigt många gånger..
Och vad jag vet så är han inte det längre. Men när han va det och jag fick reda på det så ska jag säga att det är en av dom värsta sorgerna man kan känna. När man älskar någon så mycket och det visar sig att personen inte bara vill vara med dig utan andra också. Men ändå kan jag inte släppa taget om honom för det han gjort. Och nu när vi har alexnader blir det ännu svårare. Och jag kan säga det att det känns mer en jobbigt när jag väl tänker på det. Jag skadade mig själv pgv att jag trode att allt var mitt fel och jag va så arg på mig själv att jag glömde av att vara arg på honom.. Jag är svag när det gäller honom, för jag älskar han för han är en underbar person även om han gjort en del skit..

Fråga 2.
hej!
jag undrar vad du vill bli?:)
och hur träffades du och mange. vem tog första steget så att ni blev tillsammans ?:)


SVAR: Jag vill bli stylist coh det är den linjen jag ska gå på gymnasiet nästa år. :)
Jag och pojkvännen träffades igenom kompisar 2008. Efter ett tag började han visa intresse för mig. Jag va inte intressrad av honom tille n början men sen när vi började umgås mer så började mina känslor för honom komma också och han frågade en kväll efter att vi ''strulat runt'' några månader om vi skulle vara tillsammans. Jag blev jätte glad. Men sen så visade det sig att han hade en annan och vi bröt upp. Men sen efter en vecka eller så blev vi tillsammans igen, sen tog det slut ett lite längre tag men efter att han följt med mig och min familj till Halmstad,, tylesand så blev vi tillsammans några veckor senare och sen dess har vi varit tillsammans. :)

Fråga 3.
Hur gammal är din pojkvän? :)

SVAR: Han fyllde 18 år dagen innan Alexander kom :)

Fråga 4.
Är ryktena om att du har kondylom sanna?

SVAR: Jag skulle vilja veta vem du hört det ryktet i från?
När jag blev gravid så gick jag till gynokologen och gjorde ett vaginalt ultra ljud (och en till gång senare)
om jag hade haft kondylom så tror jag att hon hade sagt något. Och jag tror jag hade märkt det också.
Jag har inte kondylom.

Fråga 5. Jag har en fråga, eller rättare sagt två. ;)
Vad heter Alexander i mellan-namn och efternamn?

SVAR: Vi har varit osäkra på vad alex mellan namn ska vara. Men det lutar åt Alexander Magnus (och mitt éfternamn) Carén.

Fråga 6.
Hur ofta träffar Alex sin pappa, o hu har ni tänkt det i framtiden?

SVAR: Alex träffar sin pappa nästan varje dag, och han sover här ganska ofta. Om jag och pojkvännen fortfarande är tillsammans så kommer vi antagligen flytta ihopp i framtiden. Anars så löser vi det på annat sätt. :)

Fråga 7. vem var din pojkvänn otrogen med?

SVAR: Det är inget jag tänker skriva ut här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0