Frida Svarar

Tänkte svara på den ända frågan jag fått den här veckan. Den va inte anonym men tänkte att fler kanske undrar :)


Fråga: jag har en fråga, men det har ingenting med kläderna att göra :P
men nu längre fram, när alexander blivit nått år.
skall du bo kvar hemma, eller skall du flytta till egen lägenhet ?:)
har nämligen suttit och kollat på teen mom på MTV
och alla flyttar hemmifrån eller adopterar bort barnet, men så som jag känner kulle jag inte flytat hemmifrån förens jag skaffat jobba och har det hyffsat bra ställt.
men hur skall ni göra ? :)

Svar: Jag kommer bo hemma iaf tills jag är 18. Kanske längre. Vill nog helst gå klart skolan först. För barn tar ju mycket tid och det gör ju skolan också. Och då är det bra med en mamma som kan hjälpa en så att man får lite tid för skolan. Jag säger inte att mamma ska ta honom hela tiden utan dom dagarna Alexanders pappa kanske har något annat för sig och inte kan ta honom... Och när jag flyttar jag antagligen med pojkvännen.
Hoppas du nöjer dig med det svaret, anars får du fråga mera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0