Glad!

Jag är nu glad för 3 saker.
1. Snackade med pappa om Ullared. Han svar: ''Vi får väl se vart vi kan klämma in de'' = Ja? Eller?
2. Fått sova hyfsat bra i natt + ganska länge nu på morgonen.
3. Jag älskar min pojkvänn som köpte glass och strösel till mig igår. OCh kom hit på cyckel även om det spö regnade!

Så idga är det helt enkelt en bra morgon. Har dock huvudvärk.. Men det orkar jag inte bry mig om. Är för glad för att klaga en massa. Haha. Känns som jag gör det rätt ofta.

BTW, varför har ni slutat komentera? Är det för att det är tråkiga inlägg eller för att ni inte känner att ni behöver?

Smurf!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Världens sötaste smurf! Sötsmurfen! Hur gick det förresten med testen av Barnängens schampo? Och var den dyrare brun utan sol bättre? Är Alexander fortfarande förkyld? Jag vill oxå ha glass med strössel!



-kram-

2010-09-16 @ 15:10:07
Postat av: Mikaela

Awe vad söt han är! vad han växer :o :)

2010-09-16 @ 16:02:14
Postat av: elvira

Hej! Har läst din blogg flera flera gånger, och tycker den är jätte bra och rolig att läsa. Du kanske tycker det är konstigt att jag bara skriver det mitt i allt, men jag ville att du skulle få veta det :p ska lägga till dig på bloglovin nu, så du vet vem det är som följer dig! Tack för en superbra blogg, och fortsätt blogga som du gör! :)

2010-09-16 @ 18:52:50
URL: http://elvirast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0